loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    متن اهنگ امین و امید بی اعتماد,    اهنگ غمگین امین و امید,    دانلود البوم خوشبختی از امین و امید,    دانلود آهنگ ا

حسین بازدید : 40 جمعه 23 اسفند 1398


,   
,    متن اهنگ امین و امید بی اعتماد
,    اهنگ غمگین امین و امید
,    دانلود البوم خوشبختی از امین و امید
,    دانلود آهنگ امین و امید احساس
,    خواننده امین امید
,    اهنگ شاد امین و امید
,    دانلود اهنگ بی غرور امین و امید
,    آهنگ امین و امید نگاهت
,    دانلود اهنگ امین و امید سفر کردم
,    متن اهنگ
,   

با اینکه دور من عاشق زیاد بود چشمای من به عشق بی اعتماد بود
تو اولین نگاه مجذوب تو شدم با اینکه بد شدی من خوب تو شدم , من خوب تو شدم

دوست داشتنه تو رو انکار نمیکنم میخوام نری ولی اصرار نمیکنم
نزدیک در بشی واسم تموم شدی میری به لحظه ای که آرزوم شدی واسم تموم شدی

تکست آهنگ بی اعتماد امین و امید

رویای عشقتو نابود میکنم دنیامو بعد تو محدود میکنم
زخمی که میخورم از اعتمادمه میرم که دور شم از هر چی آدمه , از هر چی آدمه

دوست داشتنه تو رو انکار نمیکنم میخوام نری ولی اصرار نمیکنم
نزدیک در بشی واسم تموم شدی میری به لحظه ای که آرزوم شدی واسم تموم شدی

**







برچسب ها متن اهنگ امین و امید بی اعتماد اهنگ غمگین امین و امید دانلود البوم خوشبختی از امین و امید دانلود آهنگ امین و امید احساس خواننده امین امید اهنگ شاد امین و امید دانلود اهنگ بی غرور امین و امید آهنگ امین و امید نگاهت دانلود اهنگ امین و امید سفر کردم متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو