loading...

دانلود موزیک درخواستی

وای دل جادو شدم دستای رو شدممن یه قصم که با تو دوباره شروع شدمدل به دریا زدم فک نکنی جا زدمدستی دستی به بخت خودم پشت پا زدم ای نگات عشق صدات عشق داره کم میاره پیش پات عشقتو وجودت عشق نابه کاش همیشه

حسین بازدید : 19 یکشنبه 17 فروردین 1399


وای دل جادو شدم دستای رو شدم
من یه قصم که با تو دوباره شروع شدم
دل به دریا زدم فک نکنی جا زدم
دستی دستی به بخت خودم پشت پا زدم
ای نگات عشق صدات عشق داره کم میاره پیش پات عشق
تو وجودت عشق نابه کاش همیشه باشه
نگات عشق صدات عشق داره کم میاره پیش پات عشق
تو وجودت عشق نابه کاش همیشه باشه
عشقم خودت شاهدی هر وقت یه ندا بدی جونمو میدم واست
جونی که ناقابله درد من دوریه وای چه درد ناجوریه
منو داغون میکنه از تو یکم فاصله
ای نگات عشق صدات عشق داره کم میاره پیش پات عشق
تو وجودت عشق نابه کاش همیشه باشه
نگات عشق صدات عشق داره کم میاره پیش پات عشق
تو وجودت عشق نابه کاش همیشه باشه
ای نگات عشق صدات عشق داره کم میاره پیش پات عشق
تو وجودت عشق نابه کاش همیشه باشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو