loading...

دانلود موزیک درخواستی

گدیبسن باخیرام بوش یریوی من 😔 چیرپینیر اورییم آخیر نفسیم 💔 ایستیرم آغلیام دانیشام دینم عکسیوی باخدیغجا اُوولور سسیم😔 من سنسیز یاشیرام سن من سیز نئجه 😭 گوزلریم حسرته دولور هر گئجه 😭 دوزدو آرامیزدا

حسین بازدید : 69 شنبه 15 دی 1397

گدیبسن باخیرام بوش یریوی من 😔

چیرپینیر اورییم آخیر نفسیم 💔

ایستیرم آغلیام دانیشام دینم عکسیوی باخدیغجا اُوولور سسیم😔

من سنسیز یاشیرام سن من سیز نئجه 😭

گوزلریم حسرته دولور هر گئجه 😭

دوزدو آرامیزدا غم کدر چوخدو اما سنن سورا سئوگیلیم یوخودور 😭😔💔

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول گدیبسن باخیرام بوش یریوی من  ,دانلود آهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من  با کیفیت 320,متن آهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من  ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید گدیبسن باخیرام بوش یریوی من ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل گدیبسن باخیرام بوش یریوی من  ,

 

 

 دانلود اهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من

*درخواستی کاربران*

دانلود اهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من 

برای درخواست آهنگ ( دانلود اهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من ) باید به شماره ام 09306108990  در تلگرام یا واتس آپ پیام بدین و تحویل بگیرید – به تماس و اس ام اس نمیتونم جواب بدم







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول گدیبسن باخیرام بوش یریوی من دانلود آهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من با کیفیت 320 متن آهنگ گدیبسن باخیرام بوش یریوی من دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید گدیبسن باخیرام بوش یریوی من کد آهنگ پیشواز ایرانسل گدیبسن باخیرام بوش یریوی من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو