loading...

دانلود موزیک درخواستی

قلب منم شکست گلم زدی بهم نارو جونم منو فروختی به اون ولی به وای وای گلم بهت حق میدم عزیز رسم زمونمون اینه خیانتو نارو زدن دوره زمونمون اینه الان کنارشی عزیز الاهی خوشبخت بشی منم بالا سری دارم منم

حسین بازدید : 1895 سه شنبه 20 خرداد 1399

قلب منم شکست گلم زدی بهم نارو جونم

منو فروختی به اون ولی به وای وای گلم

بهت حق میدم عزیز رسم زمونمون اینه

خیانتو نارو زدن دوره زمونمون اینه

الان کنارشی عزیز الاهی خوشبخت بشی

منم بالا سری دارم منم خدایی دارم

الان کنارشی عزیز الاهی خوشبخت بشی

منم بالا سری دارم منم خدایی دارم

تموم خاطره هامون همش جلو چشامه

دانلود آهنگ قلب منم شکست گلم از مازیار محیاپور

زل میزنم به عکست انگار چشات همرامه

وای به اون روزی خدا بشینمو داد بزنم

عشقم همش کنارشه منم باید زار بزنم

الان کنارشی عزیز الاهی خوشبخت بشی

منم بالا سری دارم منم خدایی دارم

الان کنارشی عزیز الاهی خوشبخت بشی

منم بالا سری دارم منم خدایی دارم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو