loading...

دانلود موزیک درخواستی

میگیرم دستاتو با عشق بهم دستامو پس میدی یه دنیا ترس تو چشمات نگاهمو نفهمیدی واسه بودن کنار تو چه راه سختی در پیشه میخوام باشی تو آغوشم گذشتت مانعش میشه دانلود آهنگ اونی که قبل من بوده (آغوش) از

حسین بازدید : 27 چهارشنبه 28 خرداد 1399

میگیرم دستاتو با عشق بهم دستامو پس میدی

یه دنیا ترس تو چشمات نگاهمو نفهمیدی

واسه بودن کنار تو چه راه سختی در پیشه

میخوام باشی تو آغوشم گذشتت مانعش میشه

دانلود آهنگ اونی که قبل من بوده (آغوش) از مهدی سعادتی

گذشتت مانعم میشه

اونی که قبل من بوده یه کاری کرده با قلبت

به هر چه عشقه بدبینی همش تنهایی حرفه

اونی که قبل من بوده دلیل دستای سرده

به من بی اعتمادی چون به احساس تو بد کرده

یکی تو گذشتت هست که بد کرده به احساست

وقتی دیده تو دل بستی بهت گفته نمی خوادت

بهت گفته نمیتونه که وابسته به تو باشه

چشاشو بسته و رفته ازت خواسته تنها شه

اونی که قبل من بوده یه کاری کرده با قلبت

به هر چه عشقه بدبینی همش تنهایی حرفه

اونی که قبل من بوده دلیل دستای سرده

به من بی اعتمادی چون به احساس تو بد کرده

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو