loading...

دانلود موزیک درخواستی

سرنوشت چشاش کوره نمیبینه سرنوشت چشاش کوره نمیبینه زخم خنجرش میمونه رو سینه اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد تا قیامت دل من گریه میخوات چشم من بیا منو یاری بکن گونه هام خشکیده شد کاری بکن غیرگریه

حسین بازدید : 33 شنبه 21 تیر 1399

سرنوشت چشاش کوره نمیبینه

سرنوشت چشاش کوره نمیبینه

زخم خنجرش میمونه رو سینه

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد

تا قیامت دل من گریه میخوات

چشم من بیا منو یاری بکن

گونه هام خشکیده شد کاری بکن

غیرگریه مگه کاری میشه کرد

 کاری از ما نیاد زاری بکن

 کاری از ما نیاد زاری بکن

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد

تا قیامت دل من گریه میخوات

تا قیامت دل من گریه میخوات

حس خوبی آورده بی معرفت

جواب خوبی نبیه خیانت

شیخ دل روزی صدبار که بلاند

به ته دل د بیسه می حمایت

دانلود آهنگ سرنوشت چشاش کوره نمیبینه از میلاد معصومی

به ته دل د بیسه می حمایت

اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد

تا قیامت دل من گریه میخوات

تا قیامت دل من گریه میخوات

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو