loading...

دانلود موزیک درخواستی

اگه از تو نخوام از کی بخوام باشه پیشم تنها میشم اگه نباشی تو جز تو از آدما دست کشیدم تورو دیدم خسته میشم اگه نباشی تو تویی تو همه ی قرارم جز تو کسی و ندارم تا تورو دیدم شدی دار و ندارم میخندی با

حسین بازدید : 23 یکشنبه 29 تیر 1399

اگه از تو نخوام از کی بخوام
باشه پیشم تنها میشم اگه نباشی تو

جز تو از آدما دست کشیدم
تورو دیدم خسته میشم اگه نباشی تو

تویی تو همه ی قرارم جز تو کسی و ندارم
تا تورو دیدم شدی دار و ندارم

میخندی با خندت دلم آروم میگیره
به تو نفسام بنده دلم پیشت اسیره

چشمات یه دریاست انگیزه ی فرداست
میخوام همه بدونن سر تو توی دل من دعواست

میخندی با خندت دلم آروم میگیره
به تو نفسام بنده دلم پیشت اسیره

چشمات یه دریاست انگیزه ی فرداست
میخوام همه بدونن سر تو توی دل من دعواست


تو توی نگات چی داری داری سر به سرم میذاری
کار و زندگی نداری شدی دلیل این بیقراری

با تو با تو با تو زندگی خوبه با تو
نمیشه حتی یه لحظه ام کسی دیگه باشه جاتو

میخندی با خندت دلم آروم میگیره
به تو نفسام بنده دلم پیشت اسیره

چشمات یه دریاست انگیزه ی فرداست
میخوام همه بدونن سر تو توی دل من دعواست

میخندی با خندت دلم آروم میگیره
به تو نفسام بنده دلم پیشت اسیره

چشمات یه دریاست انگیزه ی فرداست
میخوام همه بدونن سر تو توی دل من دعواست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو