loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ جاده عاشقی پیچ و خم داشته از وحید مرادی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : کل شهر ره تیسه کمه گرد و خاک تی دشمنی دل ره با کارد دمه چاک خدا دونه من

حسین بازدید : 23 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ جاده عاشقی پیچ و خم داشته از وحید مرادی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ مازندرانی بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

کل شهر ره تیسه کمه گرد و خاک

تی دشمنی دل ره با کارد دمه چاک

خدا دونه من نارمه هیچکسی لاک

عشق من همیشه تی ور بیه پاک

عشق من همیشه تی ور بیه پاک

جاده عاشقی پیچ و خم داشته

هفت بند لله وا گلی دم داشته

بزن تار ره می چشم ویشار بووشه

اونی که خوایمه من می کنار دووشه

شه دونی بلدمه دوایی قانون

اعصاب نارمه گاهی وقت دارمه داغون

خو بدیمه بلند بومه اشون

تی اسم ره بنویشتمه با شی خون

تی اسم ره بنویشتمه با شی خون

جاده عاشقی پیچ و خم داشته

هفت بند لله وا گلی دم داشته

بزن تار ره می چشم ویشار بووشه

اونی که خوامه می کنار دووشه

دیگه کارد و چاقو اثر نکنه

هیچکی بیرون شهر خطر نکنه

همش گتمه من می یار قهر نکنه

هیچکی ونی حومه گذر نکنه

جاده عاشقی پیچ و خم داشته

هفت بند لـله وا گلی دم داشته

بزن تار ره می چشم ویشار بووشه

اونی که خوایمه می کنار دووشه

جان دلبر دیگه کارد و چاقو اثر نکنه هیچکی بیرون شهر خطر نکنه

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو