loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ عاشقونه باز بی بهونه از علی رزاقی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : عاشقونه باز بی بهونه میخوامت و میخوامت آی دیوونه من عاشقونه با تو میمونم واسه چش

حسین بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ عاشقونه باز بی بهونه از علی رزاقی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

عاشقونه باز بی بهونه

میخوامت و میخوامت آی دیوونه

من عاشقونه با تو میمونم

واسه چشمای ناز تو میخونم

تو نباشی از من جداشی

چیزی از من نمیمونه عزیزم

عشق منی تو جون منی

نکنه که بری و دل بکنی

تو عمره من تو جون من میدونی من یه دیوونم

مثل جونی تو دنیامی مثل عشقی تو رویامی

ستاره توی شبهامی تو تنها تو تو تنهایی

یه دیوونم یه دیوونه…

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو