دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی با تو

Download New Music Morteza Ashrafi ba to

آهنگ جدید مرتضی اشرفی بنام با تو

شب و روز شده فکرت که اعصابم بهم ریخته
من اون قدر فکر چشماتم که خوابم به هم ریخته

 دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی با تو

 

متن آهنگ با تو از مرتضی اشرفی

شب و روز شده فکرت که اعصابم بهم ریخته
shb o roz shdh fkrt ke aasabm bhm rikhth
من اون قدر فکر چشماتم که خوابم به هم ریخته
mn aon ghdr fkr chshmatm ke khoabm bh hm rikhth
دلم میخود ببینمت یکم خلوت کنم با تو
dlm mikhod bbinmt ikm khlot knm ba to
درد و دل کنم بعدش ببین من پیر شدم یا تو
drd o dl knm badsh bbin mn pir shdm ia to
آخه بعد تو من به کی بدم جاتو چجوری یادم بره همه خاطراتو
akhh bad to mn bh ki bdm jato chjori iadm brh hmh khatrato
تو پی خوشیت و من پای تو سوختم حالا بگو که من دیوونتم یا تو
to pi khoshit o mn pai to sokhtm hala bgo ke mn dioontm ia to
دلم میخود ببینمت یکم خلوت کنم با تو چجوری یادم بره همه خاطراتو
dlm mikhod bbinmt ikm khlot knm ba to chjori iadm brh hmh khatrato
تو پی خوشیت و من پای تو سوختم حالا بگو که من دیوونتم یا تو
to pi khoshit o mn pai to sokhtm hala bgo ke mn dioontm ia to

ترانه آهنگ با تو از مرتضی اشرفی

درد و دل کنم بعدش ببین من پیر شدم یا تو
drd o dl knm badsh bbin mn pir shdm ia to
آخه بعد تو من به کی بدم جاتو چجوری یادم بره همه خاطراتو
akhh bad to mn bh ki bdm jato chjori iadm brh hmh khatrato
تو پی خوشیت و من پای تو سوختم حالا بگو که من دیوونتم یا تو
to pi khoshit o mn pai to sokhtm hala bgo ke mn dioontm ia to
دلم میخود ببینمت یکم خلوت کنم با تو چجوری یادم بره همه خاطراتو
dlm mikhod bbinmt ikm khlot knm ba to chjori iadm brh hmh khatrato
تو پی خوشیت و من پای تو سوختم حالا بگو که من دیوونتم یا تو
to pi khoshit o mn pai to sokhtm hala bgo ke mn dioontm ia to