دانلود آهنگ جدید محسن یزدان پناه حال دلم

Download New Music Mohsen Yazdanpanah Hale Delam

آهنگ جدید محسن یزدان پناه بنام حال دلم

غروبِ و دلم گرفت توو هوای خاطره غروب و کز میکنم دوباره پشت پنجره

پرنده ی عاشق تو شوق پریدن نداره منظره برفی شهر بی تو که دیدن نداره

دانلود آهنگ جدید محسن یزدان پناه حال دلم

 

متن آهنگ حال دلم از محسن یزدان پناه

غروبِ و دلم گرفت توو هوای خاطره غروب و کز میکنم دوباره پشت پنجره

ghrobِ o dlm grft too hoai khatrh ghrob o kz miknm dobarh psht pnjrh

پرنده ی عاشق تو شوق پریدن نداره منظره برفی شهر بی تو

prndh i aashgh to shogh pridn ndarh mnzrh brfi shhr bi to

که دیدن نداره دلم دلم آخ که دلم چشاتو دوست داره هنوز

 ke didn ndarh dlm dlm akh ke dlm chshato dost darh hnoz

رفتی و آبادِ چشات رو سرم آواره هنوز چقدر دلم تنگه واسه شنیدن

rfti o abadِ chshat ro srm aoarh hnoz chghdr dlm tngh oash shnidn

صدای تو گفتی که میمونی کجاست اون همه ادعای تو

 sdai to gfti ke mimoni kjast aon hmh adaai to

یادمه مهربونترین چشا فقط مال تو بود حال دلم خوب و خراب هرچی که بود حال تو بود

iadmh mhrbontrin chsha fght mal to bod hal dlm khob o khrab hrchi ke bod hal to bod

تو که دلت خیلی شکست هرجا که شاخه ای تکید نگو که قلب نازکت

to ke dlt khili shkst hrja ke shakhh ai tkid ngo ke ghlb nazkt

شکستن منو ندید دلم دلم آخ که دلم چشاتو دوست داره هنوز

 shkstn mno ndid dlm dlm akh ke dlm chshato dost darh hnoz

رفتی و آبادِ چشات رو سرم آواره هنوز چقدر دلم تنگه واسه شنیدن

rfti o abadِ chshat ro srm aoarh hnoz chghdr dlm tngh oash shnidn

صدای تو گفتی که میمونی کجاست اون همه ادعای تو

sdai to gfti ke mimoni kjast aon hmh adaai to

ترانه آهنگ حال دلم از محسن یزدان پناه

رفتی و آبادِ چشات رو سرم آواره هنوز چقدر دلم تنگه واسه شنیدن

rfti o abadِ chshat ro srm aoarh hnoz chghdr dlm tngh oash shnidn

صدای تو گفتی که میمونی کجاست اون همه ادعای تو

 sdai to gfti ke mimoni kjast aon hmh adaai to

یادمه مهربونترین چشا فقط مال تو بود حال دلم خوب و خراب هرچی که بود حال تو بود

iadmh mhrbontrin chsha fght mal to bod hal dlm khob o khrab hrchi ke bod hal to bod

تو که دلت خیلی شکست هرجا که شاخه ای تکید نگو که قلب نازکت

to ke dlt khili shkst hrja ke shakhh ai tkid ngo ke ghlb nazkt

شکستن منو ندید دلم دلم آخ که دلم چشاتو دوست داره هنوز

 shkstn mno ndid dlm dlm akh ke dlm chshato dost darh hnoz

رفتی و آبادِ چشات رو سرم آواره هنوز چقدر دلم تنگه واسه شنیدن

rfti o abadِ chshat ro srm aoarh hnoz chghdr dlm tngh oash shnidn

صدای تو گفتی که میمونی کجاست اون همه ادعای تو

sdai to gfti ke mimoni kjast aon hmh adaai to