loading...

دانلود موزیک درخواستی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه,تکست آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه,دانلود ترانه شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه,دانلود آهنگ جدید تکست نایس

حسین بازدید : 320 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه

 شد دلم خون ز درد جدایی
ای امید دل من کجایی
تا که من دل به عشق تو بستم
دل ز مهر دو عالم گسستم

من ز خوبان تو را برگزیدم
از لبت لذت جان چشیدم
ای رخت قبله گاه امیدم
روی خوب تو را می پرستم
بی رویت ای نگارم
چون مویت بی قرارام

تو مه روشنی
دل و جان منی


جلوه ی گلشنی

آرزوی دلی
باصفا چون گلی
شادی محفلی

بیا تو با ما شبی صفا کن
به عاشق خود دمی وفا کن
یار دلربا
محبوب بی وفا

بازا شبی در بر من
تو ای دلبرم
در برم
بگذر بر سرم



http://www.iransong.com/








برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه تکست آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه دانلود ترانه شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه کد آهنگ جدید شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه دانلود آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه کیفیت عالی کد موزیک شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه دانلود آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه سایت ایکس نایس دانلود آهنگ جدید شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه کیفیت 320 Hik' [ndnhd;s khds شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 تکست نایس شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه کد موزیک جدید شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه متن آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه دانلود آهنگ شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه فروردین 96 دانلود موزیک ویدیو شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم شد دلم خون ز درد جدایی مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو