دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی گرفتارم
Download New Music Mostafa Fattahi Gereftaram

آهنگ مصطفی فتاحی بنام گرفتارم

گرفتارم گرفتار نگاه توئه دیوونه

میخوامت نذار حسرت تو توو دلم بمونه

ترانه : امیر توکلی + تنظیم : امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید مصطفی فتاحی گرفتارم

 

متن آهنگ گرفتارم از مصطفی فتاحی

گرفتارم گرفتار نگاه توئه دیوونه
میخوامت نذار حسرت تو توو دلم بمونه

نمیخوام یه طرفه برمو تو بازی بمونم
بیا تا ترک نخوره دل بی همزبونم

اگه تو هم مثل من دوستم داری بگو که بفهمم
Age To Ham Mesle Man Doostam Dari Begoo Ke Befahmam

بگو که تو هم مثل من عاشقی بگو رفتی تو قلبم
Begoo Ke To Ham Mesle Man Asheghi Begoo Rafti Too Ghalbam

اگه تو هم مثل من دوستم داری بگو که بفهمم
Age To Ham Mesle Man Doostam Dari Begoo Ke Befahmam

بگو که تو هم مثل من عاشقی بگو رفتی تو قلبم
Begoo Ke To Ham Mesle Man Asheghi Begoo Rafti Too Ghalbam

ترانه آهنگ گرفتارم از مصطفی فتاحی

بگو هستی بگو تا که دلم آروم بگیره تو کنج سینه
بگو آره بگو آره که چشام جز تو کسی رو نمیبینه

تورو داشتن یعنی دل هرکسی رو
به غیر من تو زدی شکستی

تورو داشتن یعنی همه چی تمومه
واسه دل منو تو مال من هستی

اگه تو هم مثل من دوستم داری بگو که بفهمم
Age To Ham Mesle Man Doostam Dari Begoo Ke Befahmam

بگو که تو هم مثل من عاشقی بگو رفتی تو قلبم
Begoo Ke To Ham Mesle Man Asheghi Begoo Rafti Too Ghalbam

اگه تو هم مثل من دوستم داری بگو که بفهمم
Age To Ham Mesle Man Doostam Dari Begoo Ke Befahmam

بگو که تو هم مثل من عاشقی بگو رفتی تو قلبم
Begoo Ke To Ham Mesle Man Asheghi Begoo Rafti Too Ghalbam

اگه تو هم مثل من دوستم داری بگو که بفهمم
Age To Ham Mesle Man Doostam Dari Begoo Ke Befahmam

بگو که تو هم مثل من عاشقی بگو رفتی تو قلبم
Begoo Ke To Ham Mesle Man Asheghi Begoo Rafti Too Ghalbam

اگه تو هم مثل من دوستم داری بگو که بفهمم
Age To Ham Mesle Man Doostam Dari Begoo Ke Befahmam

بگو که تو هم مثل من عاشقی بگو رفتی تو قلبم
Begoo Ke To Ham Mesle Man Asheghi Begoo Rafti Too Ghalbam