loading...

دانلود موزیک درخواستی

متن آهنگ مهربونی مجید خراطهاآهنگ غمگین مهربونی از مجید خراطها دیگه از مهربونی هات از این حس تو دلسردم / اگر چه پیشمی اما تو رو یک عمره گم کردم /اگر رفتی نیار یادت چه قول هایی به من دادی /&nb

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 18 مرداد 1397


متن آهنگ مهربونی مجید خراطها

آهنگ غمگین مهربونی از مجید خراطها 

دیگه از مهربونی هات از این حس تو دلسردم / 

اگر چه پیشمی اما تو رو یک عمره گم کردم /


اگر رفتی نیار یادت چه قول هایی به من دادی / 

به فکر من نباش اصلا برو عشقم تو آزادی / 

همیشه بدرقه ات بودن همین چشم های مرطوبم / 

برو هر جا بدون من تو خوش باشی منم خوبم / 

فقط میری یه کاری کن که انگار از خدامونه / 

ی کاری کن بگن مردم که تقصیر دوتامونه / 

اگر گفتن فلانی کو ، جواب مردم و دادی / 

بگو رفتم سفر اصلا بذار تو آبرو داری / 

ولی ای کاش می فهمیدی چقد حال بدی دارم / 

دوباره من نمی دونم باهات چه نسبتی دارم / 

نه می تونم بگم حبسی نه می زارم رها باشی / 

نه با من فکرت آرومه نه می تونی جدا باشی / 

بهم خوبی نکن شاید بیفتی از سرم ساده / 

داره می گیرتت از من همونی که تو رو داده / 

چقدر باید بمونم تا بشه عشقت فراموشم / 

لباسم بوی تو می ده دیگه حیفه نمی پوشم / 

واسم عادت شده حتما که عطرت رو تنم باشه / 

یا حتی بعد هر دعوا گناهت گردنم باشه / 

دلم لک می زنه واست زمانی که ازم دوری / 

ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاش و مجبوری / 

اگر حرف حرف من باشه هنوزم مرد و مغرورم / 

میرم تو خوش باشی منم اینجاشو مجبورم /


منبع:
www.ghamginha.blogfa.com
بازنشر:
http://www.xni3e.com/







برچسب ها دانلود آهنگ مهربونی مجید خراطها کیفیت عالی متن آهنگ مهربونی مجید خراطها دانلود آهنگ مهربونی مجید خراطها کد آهنگ پیشواز همراه اول مهربونی مجید خراطها کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهربونی مجید خراطها دانلود آهنگ مهربونی مجید خراطها کیفیت 320 دانلود آهنگ مهربونی مجید خراطها رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول مهربونی مجید خراطها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو