loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن اهنگ تنگه غروبه دلم گرفته,    متن آهنگ چشمای نازت از اندی 320,    متن آهنگ چشمای نازت اندی با کیفیت 320,    متن آهنگ چشمای نازت از

حسین بازدید : 471 شنبه 07 مهر 1397



,    متن اهنگ تنگه غروبه دلم گرفته
,    متن آهنگ چشمای نازت از اندی 320
,    متن آهنگ چشمای نازت اندی با کیفیت 320
,    متن آهنگ چشمای نازت از اندی و دیجی بابی
,    متن ریمیکس چشمای نازت اندی
,    اندی چشمای نازت remix
,    آهنگ اندی چشمای نازت ریمیکس
,    متن آهنگ تنگ غروب اندی
,    متن آهنگ قدیمی چشمای نازت از اندی

http://bia-music.ir/

عزیز من بهار من، بازم بمون کنارمن
دلم میخواد نگات کنم، ناز دلم صدات کنم
بهت بگم دوست دارم، دوست دارم یه عالمه
اگه همش با تو باشم، بازم کمه بازم کمه

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

تو همزبون تو مهربون، میخوام بگم پیشم بمون
قشنگ من نیاز من، تو خوب من خدای من
کبوتر سپید من، باتو دلم غم نداره
سخته جدا از تو بودن، نگو که راهی نداره

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

تو اولین تو آخرین، برای من تو بهترین
تو عشق من تو شعر من، تو قصه کتاب من

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

دانلود آهنگ اندی به نام چشمای نازت با لینک مستقیم

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته

چشمای نازت مونده به یادم، طاقت دوریت و من ندارم
تنگ غروبه دلم گرفته، چشمای نازت منو گرفته







برچسب ها متن اهنگ تنگه غروبه دلم گرفته متن آهنگ چشمای نازت از اندی 320 متن آهنگ چشمای نازت اندی با کیفیت 320 متن آهنگ چشمای نازت از اندی و دیجی بابی متن ریمیکس چشمای نازت اندی اندی چشمای نازت remix آهنگ اندی چشمای نازت ریمیکس متن آهنگ تنگ غروب اندی متن آهنگ قدیمی چشمای نازت از اندی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو