loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    متن آهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه,    دانلود اهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه با لینک مستقیم,    دانلود موزیک ویدیو عاشقت شدم ریزه ریزه از پویا,   

حسین بازدید : 183 جمعه 09 آذر 1397


,    متن آهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه
,    دانلود اهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو عاشقت شدم ریزه ریزه از پویا
,    آهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه اپارات
,    دانلود ریزه ریزه عهدیه
,    دانلود آهنگ ریزه ریزه مرتضی
,    دانلود اهنگ ریزه ریزه عهدیه
,    دانلود آهنگ عاشقت شدم ریزه میزه حرف که میزنی گل میریزه
,    عاشقت شدم ریزه ریزه mp3




,   

عاشقت شدم ریزه ریزه

حرف که میزنی گل میریزه

وقتی که میخندی به روی من

غم از دلم میگریزه

تا چشات میچرخه به سوی من

غم از دلم میگریزه

♫♫♫

ای تمام هستی من

شور عمر هستی من

زندگی با تو قشنگه

ای همیشه باور من

سایه ی تو بر سر من

زندگی با تو قشنگه

عاشقت شدم ریزه ریزه

حرف که میزنی گل میریزه

وقتی که میخندی به روی من

غم از دلم میگریزه

تا چشات میچرخه به سوی من

غم از دلم میگریزه

♫♫♫

الهی بی تو هرگز

نباشم بی تو یک دم

برای دل همیشه

فقط توباشی همدم

شمیم عطر عشقت

نشسته در وجودم

بیا که تو میلرزه

تمام تار و پودم

 

http://www.texahang.org







برچسب ها متن آهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه دانلود اهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو عاشقت شدم ریزه ریزه از پویا آهنگ عاشقت شدم ریزه ریزه اپارات دانلود ریزه ریزه عهدیه دانلود آهنگ ریزه ریزه مرتضی دانلود اهنگ ریزه ریزه عهدیه دانلود آهنگ عاشقت شدم ریزه میزه حرف که میزنی گل میریزه عاشقت شدم ریزه ریزه mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو