loading...

دانلود موزیک درخواستی

آهنگ میشه برگردی هنوزم امیر کریمیاین همه چشم انتظاری زندگی تو بیقراریاین تموم لحظه هاست که از تو مونده یادگاریاین همه چشم انتظاریوقتی عاشقی تمومه دیگه زندگی کدومه؟راهو پشت سر گذاشتمته جاده روبرومهوقتی

حسین بازدید : 63 پنجشنبه 01 فروردین 1398


آهنگ میشه برگردی هنوزم امیر کریمی

این همه چشم انتظاری
زندگی تو بیقراری
این تموم لحظه هاست که
از تو مونده یادگاری
این همه چشم انتظاری
وقتی عاشقی تمومه
دیگه زندگی کدومه؟
راهو پشت سر گذاشتم


ته جاده روبرومه
وقتی عاشقی تمومه

گرچه تو سردی هنوزم
از دلم طردی هنوزم
به کسی جاتو ندادم
میشه برگردی هنوزم؟گرچه تو سردی هنوزم
ته این کوچه ی بن بست
یه نفر منتظر هست
که به خاطر دل تو
به همین ترانه پیوست
ته این کوچه ی بن بست

وقتی عاشقی تمومه
دیگه زندگی کدومه؟
راهو پشت سر گذاشتم
ته جاده روبرومه
وقتی عاشقی تمومه

گرچه تو سردی هنوزم
از دلم طردی هنوزم
به کسی جاتو ندادم
میشه برگردی هنوزم؟
گرچه تو سردی هنوزم
ته این کوچه ی بن بست
یه نفر منتظر هست
که به خاطر دل تو
به همین ترانه پیوست
ته این کوچه ی بن بست

آسمون دستتو رو کن
من غروبم تو طلوع کن
واسه گرمی دوباره
اول از خودم شروع کن
آسمون دستتو رو کن
من غروبم تو طلوع کن
آسمون دستتو رو کن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو