loading...

دانلود موزیک درخواستی

کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون من بعد تو میرم به باد تو میگیری دستای اون امشب منو بغض گلوم تو هم بمون کنار اون با حسرت زیاد و با این دل سیاهت  یه روزی برمیگردی امروز میاد به یادت

حسین بازدید : 70 چهارشنبه 22 خرداد 1398

کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون

من بعد تو میرم به باد

تو میگیری دستای اون

امشب منو بغض گلوم

تو هم بمون کنار اون

با حسرت زیاد و با این دل سیاهت

 

یه روزی برمیگردی امروز میاد به یادت

امروز و فردای منی 

حک شده اسمت رو دلم

هر کاری دوست داری بکن

من از تو دل نمیبرم

کار من شده خوبی کار تو خیانت

چه فکرای خوبی داشتم تو خیالم

رفتی ندیدی چی کشیدم

خیلی راحت شدی بی خیالم😒

تو سیگار کشیدی رفت تو چشه من دودش🚬🚬

هرکی آمارتو داد شدم ممنونش







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون دانلود آهنگ کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم جدید ترین آهنگ 98 متن آهنگ کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون دانلود ریمیکس کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون دانلود موزیک کد پیشواز ایرانسل کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون دانلود ترانه های جدید کد پیشواز همراه اول کشتی احساسمو درگیر دستاته دیگه دستای اون موسیقی ایرانی دانلود اهنگ مجاز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو