loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود ریمیکس خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ شاد,د

حسین بازدید : 257 سه شنبه 11 تیر 1398

دانلود ریمیکس خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم,دانلود آهنگهای ایرانی,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم,دانلود بهترین اهنگ ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ شاد,دانلود موزیک خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم ,متن آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم ,دانلود آهنگ,Download New Music,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های نایاب,

 

 

خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم

نمیدونم چجوری تورو نشناخته بودم

اینی که هستی با اونی که بودی فرق داره

کاش عکسای قدیمیتو دور ننداخته بودم

منو بردی ته دنیا ولم کردی دوباره

منی که به دنیا به خاطرت باخته بودم

کاری کردی که من با دشمنمم نکردم

گفتی میرم که دیگه هیچ موقع برنگردم

 این دفعم تو راست گفتی من باور نکردم

من باور نکردم تو راست میگفتی

 

پاپ ملو

 

 







برچسب ها دانلود ریمیکس خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم دانلود بهترین اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد دانلود موزیک خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم متن آهنگ خرابش نکن هرچی من ازت ساخته بودم دانلود آهنگ Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ های نایاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو