loading...

دانلود موزیک درخواستی

  دانلود آهنگ جدید جهان پایداربه نام بی خیال من شو Download NewSong By Jahan Paydar Called bikhiale man sho     دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.27 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 -

حسین بازدید : 85 چهارشنبه 19 تیر 1398

 

دانلود آهنگ جدید جهان پایداربه نام بی خیال من شو
Download NewSong By Jahan Paydar Called bikhiale man sho بی خیال من شو از جهان پایدار

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.27 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.95 مگابایت)

 

منبع بالموزیک

 

 

متن آهنگ بی خیال من شو از جهان پایدار

نه حل نمیشه مشکل با اشکت بازیگری و تو بحر نقشت
فیکِ همش فیک بازم چه ریگی داری توو کفشت

بیخیال من شو ازم فاصله بگیر تا جایی که میتونی
نگو مال من شو توو کتم نمیره حرفهات دیگه میدونی بی لیاقتی تو
طوری دروغ میگی دوباره باهام نمیمونی بیخیال من شو

تکست آهنگ بی خیال من شو از جهان پایدار


نه حل نمیشه مشکل با اشکت بازیگری و تو بحر نقشت
فیکِ همش فیک بازم چه ریگی داری توو کفشت

بیخیال من شو ازم فاصله بگیر تا جایی که میتونی
نگو مال من شو توو کتم نمیره حرفهات دیگه میدونی بی لیاقتی تو
طوری دروغ میگی دوباره باهام نمیمونی بیخیال من شو







برچسب ها شعر اهنگ جهان پایدار به نام بی خیال من شو جهان پایدار به نام بی خیال من شو کد آهنگ پیشواز جهان پایدار به نام بی خیال من شو ایرانسل متن آهنگ جهان پایدار به نام بی خیال من شو تکست آهنگ متن ترانه جهان پایدار به نام بی خیال من شو دانلود آهنگ جهان پایدار به نام بی خیال من شو متن آهنگ کد آهنگ پیشواز جهان پایدار به نام بی خیال من شو همراه اول تکست اهنگ جهان پایدار به نام بی خیال من شو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو