loading...

دانلود موزیک درخواستی

حرفمو گوش کنو بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو گوش نمیدی به حرفای من میری محکم میبندی درو سر من نیس اصلا مشکلت تو همش بهونه گیره دلت میری برمیگردی یروز باشه یادت چی

حسین بازدید : 79 یکشنبه 03 شهریور 1398
X دانلود آهنگ حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو با کیفیت 320 X متن آهنگ حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو X دانلود ریمیکس حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو X دانلود آهنگ جدید حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو لینک مستقیم X دانلود آهنگ X کد آهنگ پیشواز حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو برای همراه اول X کد آهنگ پیشواز حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو برای ایرانسل X دانلود آهنگ بی کلام حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو X دانلود آهنگ حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو X دانلود آهنگ جدید

حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو …♪
گوش نمیدی به حرفای من میری محکم میبندی درو
سر من نیست اصن مشکلت، تو همیشه بهونه گیره دلت …♪
میری و بر میگردی یه روز، باشه یادت چی گفتم بهت
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪
میری اما دل تو میمونه پیش خودم بر میگردی یه روز، اما دیوونه شدم
تو همونی که یه روز بودی نیمه گمشدم تا ابد توی دلم، میتونستی باشی …♪
من میخواستم که تو همه دنیام شی اما، رفتی نشد همونی که میخوام شی …♪

 

 

حرفمو گوش کنو بعد ،برو نه نمیبخشه قلبم تورو …♪
گوش نمیدی به حرفای من، میری محکم میبندی درو …♪
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪
میری اما دل تو میمونه پیش خودم بر میگردی یه روز، اما دیوونه شدم
تو همونی که یه روز بودی نیمه گمشدم تا ابد توی دلم میتونستی باشی …♪
من میخواستم که تو همه دنیام شی اما رفتی نشد همونی، که میخوام شی …♪

 

 

 

حرفمو گوش کنو بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو گوش نمیدی به حرفای من میری محکم میبندی درو سر من نیس اصلا مشکلت تو همش بهونه گیره دلت میری برمیگردی یروز باشه یادت چی گفتم بهت...

 

 

https://musicdel.ir/single-tracks/247/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو با کیفیت 320 متن آهنگ حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو دانلود ریمیکس حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو دانلود آهنگ جدید حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو لینک مستقیم دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو برای همراه اول کد آهنگ پیشواز حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو برای ایرانسل دانلود آهنگ بی کلام حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو دانلود آهنگ حرفمو گوش کن و بعد برو نه نمیبخشه قلبم تورو دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو