loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود اهنگ با دنیا عوض نمیکنم خنده هاتو,    دانلود اهنگ بگو دوسم داری تنهام نمیزاری,    دانلود ریمیکس آهنگ بگو دوسم داری حمید اصغ

حسین بازدید : 29 دوشنبه 29 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ با دنیا عوض نمیکنم خنده هاتو
,    دانلود اهنگ بگو دوسم داری تنهام نمیزاری
,    دانلود ریمیکس آهنگ بگو دوسم داری حمید اصغری
,    دانلود آهنگ بگو دوسم داری حمید اصغری با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ بگو دوسم داری از رضا رامیار
,    دانلود آهنگ بگو دوسم داری بگو نمیری و تنهام نمیذاری
,    ریمیکس بگو دوسم داری حمید اصغری
,    دانلود آهنگ دوسم داری دوست دارم از مهران مستی
,    متن بگو دوسم داری حمید اصغری

nakaman.org/57685/دانلود-آهنگ-بگو-دوستم-داری-از-حمید-اصغر.html

میخوام باور کنی دوست دارم
میدونی عاشقم بیقرارمبا یه دنیا عوض نمی کنم خنده هاتو
می خوام باور کنی میمونم با تو
بگو دوسم داری دوست دارم
بگو عشق منی تنهات نمیذارم
بگو دوسم داری دوست دارم
بگو عشق منی تنهات نمیذارم
تنهات نمیذارم

بگو از ته دل دوسم داری
بگو به جز من هیچکسو نداری
بگو می خوای بمونی تو کنارم
توی روز و شبای بی قراری
بگو از ته دل دوسم داری
بگو به جز من هیچکسو نداری
بگو می خوای بمونی تو کنارم
توی روز و شبای بی قراری
بگو دوسم داری دوست دارم
بگو عشق منی تنهات نمیذارم
بگو دوسم داری دوست دارم
بگو عشق منی تنهات نمیذارم
تنهات نمیذارم
بگو بگو بگو بگو بگو بگو
بگو دوست دارم
بگو بگو

میخوام باور کنی دوست دارم
میدونی عاشقم بیقرارم
با یه دنیا عوض نمی کنم خنده هاتو
می خوام باور کنی میمونم با تو
بگو دوسم داری دوست دارم
بگو عشق منی

بگو دوسم داری دوست دارم
بگو عشق منی تنهات نمیذارم
تنهات نمیذارم

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود اهنگ با دنیا عوض نمیکنم خنده هاتو دانلود اهنگ بگو دوسم داری تنهام نمیزاری دانلود ریمیکس آهنگ بگو دوسم داری حمید اصغری دانلود آهنگ بگو دوسم داری حمید اصغری با کیفیت 320 دانلود آهنگ بگو دوسم داری از رضا رامیار دانلود آهنگ بگو دوسم داری بگو نمیری و تنهام نمیذاری ریمیکس بگو دوسم داری حمید اصغری دانلود آهنگ دوسم داری دوست دارم از مهران مستی متن بگو دوسم داری حمید اصغری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو