loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    ,    دانلود آهنگ حتی یادتو به کوهو دریا نمیدم,    دانلود آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم سریال زمانه,    دانلود ریمیکس آهنگ واست میمی

حسین بازدید : 23 دوشنبه 06 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ حتی یادتو به کوهو دریا نمیدم
,    دانلود آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم سریال زمانه
,    دانلود ریمیکس آهنگ واست میمیرم سون باند
,    دانلود آهنگ واست میمیرم
,    متن آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم
,    کد آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم
,    من عشقت رو به همه دنیا نمیدم متن
,    خاطرات تورو چه خوب چه بد حک میکنم توی تنهاییام
,    دانلود آهنگ با تو میمونم گروه سون
,   

https://www.bibakmusic.com/2301/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85.html

 

متن آهنگ واست میمیرم از سون باند

سردی نگاهُ بشکن
فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه
این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه
حتی واسه ی یه لحظه
می میرم بی تو

خوندن من یه بهانه است
یه سرود عاشقانه است
من برات ترانه میگم
تا بدونی که باهاتم
تو خودِ دلیل بودنم
بی تو شب سحر نمیشه

Bito Shab Sahar Nemishe
می میرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم
واست می میرم جواب دنیا رو میدم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو میمونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم
توی تنهایی ام فقط به تو فکر می کنم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم
واست می میرم ، جواب دنیا رو میدم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

اگه دنیا بخواد من و تو تنها بمونیم
واست می میرم ، جواب دنیا رو میدم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

ترانه آهنگ واست میمیرم از سون باند

سردی نگاهُ بشکن
فاصله سزای ما نیست
تو بمون واسه همیشه
این جدایی حق ما نیست
بودن تو آرزومه
حتی واسه ی یه لحظه
می میرم بی تو

خوندن من یه بهانه است
یه سرود عاشقانه است
من برات ترانه میگم
تا بدونی که باهاتم
تو خودِ دلیل بودنم
بی تو شب سحر نمیشه

Bito Shab Sahar Nemishe
می میرم بی تو

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم
حتی یادت رو به کوه و دریا نمیدم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe

خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک می کنم
توی تنهاییام فقط به تو فکر می کنم
با تو می مونم واسه همیشه

Ba To Mimonam Vase Hamishe







برچسب ها دانلود آهنگ حتی یادتو به کوهو دریا نمیدم دانلود آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم سریال زمانه دانلود ریمیکس آهنگ واست میمیرم سون باند دانلود آهنگ واست میمیرم متن آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم کد آهنگ من عشقت رو به همه دنیا نمیدم من عشقت رو به همه دنیا نمیدم متن خاطرات تورو چه خوب چه بد حک میکنم توی تنهاییام دانلود آهنگ با تو میمونم گروه سون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو