loading...

دانلود موزیک درخواستی

   ده ما یه خانی داره ثروتش تهی نداره عددای باغ پستش رقمای بی شماره ز سرش اگه ز ثروت به من فقیر می باره دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره همه سکه و

حسین بازدید : 1932 سه شنبه 13 اسفند 1398

 

 ده ما یه خانی داره ثروتش تهی نداره
عددای باغ پستش رقمای بی شماره
ز سرش اگه ز ثروت به من فقیر می باره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره
همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر
اگه گل یه باغی داره ماه شب چراغی داره
اگه آسمون و دریا واس خود یه شاهی داره
اگه هر کسی تو دنیا ثروت و منالی داره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره

 

همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر
اگه گل یه باغی داره ماه شب چراغی داره
اگه آسمون و دریا واس خود یه شاهی داره
اگه هر کسی تو دنیا ثروت و منالی داره
دل من یه یاری داره که نگاشو ماه نداره
به دل فقیر و پولدار آه حسرتو می ذاره
همه سکه و جواهر همه مروارید نادر
نمی دم یه تار موشو در ازای گنج حاضر

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود اهنگ پسرش اگه ز ثروت دانلود اهنگ دل من یه یاری داره ریمیکس دانلود اهنگ سعید شایسته دل منیه یاری داره دانلود آهنگ ده ما از سعید شایسته با کیفیت 320 ریمیکس اهنگ دل من یه یاری داره دانلودآهنگ دل من یه یاری داره ریمیکس دل من یه یاری داره دانلود موزیک ویدیو دل من یه یاری داره سعید شایسته دانلود آهنگ فقیر و گدا از سعید شایسته دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو