loading...

دانلود موزیک درخواستی

از عشق تو سنگ شدم کباب بریان شدم از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم از عشق تو سنگ شدم کباب بریان شدم دانلود آهنگ افغانی شاد از عشق تو سنگ شدم کباب بریان شدماز

حسین بازدید : 728 شنبه 14 تیر 1399

از عشق تو سنگ شدم کباب بریان شدم

از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم

از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم

از عشق تو سنگ شدم کباب بریان شدم

دانلود آهنگ افغانی شاد از عشق تو سنگ شدم کباب بریان شدم

از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم

از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم

برمه تو جفا کردی اسیر غمها کردی

دلگو چرا نازنین تو مرا رها کردی

دیوانی تو شدم عاشق به بیابان شدم

از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم

از وقتی که رفته ای زارو پریشان شدم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو