loading...

دانلود موزیک درخواستی

دانلود آهنگ ازش دروغ شنفتم شهرام دانلود آهنگ شهرام شب پره بی وفا دانلود آهنگ شهرام شب پره از اون روزی که رفته بود تا امروز دانلود اهنگ یار بی وفا شب پره از

حسین بازدید : 347 چهارشنبه 06 شهریور 1398

یار بی وفائی به خاک نشونده بودم
دو سه سالی دنبالش کشونده بودم
بسکه دو رنگی دیدم دستشو خونده بودم
هی تنمو می لرزوند،منم دلشو سوزوندم
دوستت دارم،گفتمو پرسیدم ازش گفت آره
دوستت دارم،گفت و ازم پرسید گفتم آره
ازش دروغ شنفتم،بهش دروغ می گفتم
هر چی می گفت می گفتم،می گفتش هر چی گفتم
زرنگ و ناقلا بود،رند و کلک و بلا بود

 

http://mynextaraneh.in
خوشگل خوشگلا بود،افسوس بی وفا بود
دوستت دارم،گفتمو پرسیدم ازش گفت آره
دوستت دارم،گفت و ازم پرسید گفتم آره
ازش دروغ شنفتم،بهش دروغ می گفتم
هر چی می گفت می گفتم،می گفتش هر چی گفتم
از این و اون شنیدم هر کجا یاری داره
تو هر شهر و دیاری،عاشق زاری داره
گشتمو گشتم تا منم مشت اونو وا کردم
دلی که مال اون بود با هر کی آشنا کردم
با هر کی سر راه رسید،امروز و فردا کردم
یار بی وفائی به خاک نشونده بودم
دو سه سالی دنبالش کشونده بودم
بسکه دو رنگی دیدم دستشو خونده بودم
هی تنمو می لرزوند،منم دلشو سوزوندم
دوستت دارم،گفتمو پرسیدم ازش گفت آره
دوستت دارم،گفت و ازم پرسید گفتم آره
ازش دروغ شنفتم،بهش دروغ می گفتم
هر چی می گفت می گفتم،می گفتش هر چی گفتم
زرنگ و ناقلا بود،رند و کلک و بلا بود
خوشگل خوشگلا بود،افسوس بی وفا بود
دوستت دارم،گفتمو پرسیدم ازش گفت آره
دوستت دارم،گفت و ازم پرسید گفتم آره
ازش دروغ شنفتم،بهش دروغ می گفتم
می گفتش هر چی گفتم،هر چی می گفت می گفتم
از این و اون شنیدم هر کجا یاری داره
تو هر شهر و دیاری،عاشق زاری داره
گشتمو گشتم تا منم مشت اونو وا کردم
دلی که مال اون بود با هر کی آشنا کردم
با هر کی سر راه رسید،امروز و فردا کردم







برچسب ها دانلود آهنگ کمیاب ازش دروغ شنفتم دانلود آهنگ جدید ازش دروغ شنفتم دانلود آهنگ زیبای ازش دروغ شنفتم کد آهنگ پیشواز ازش دروغ شنفتم دانلود آهنگ ازش دروغ شنفتم بهمراه متن نت آهنگ ازش دروغ شنفتم کد آهنگ پیشواز ازش دروغ شنفتم همراه اول تکست آهنگ ازش دروغ شنفتم دانلود ترانه ازش دروغ شنفتم دانلود آهنگ ریمیکس ازش دروغ شنفتم متن آهنگ متن آهنگ ازش دروغ شنفتم شعر آهنگ ازش دروغ شنفتم دانلود ریمیکس ازش دروغ شنفتم دانلود آهنگ mp3 ازش دروغ شنفتم آکورد آهنگ ازش دروغ شنفتم کد آهنگ پیشواز ازش دروغ شنفتم ایرانسل دانلود آهنگ جدید ازش دروغ شنفتم با لینک مستقیم دانلود آهنگ ازش دروغ شنفتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو