loading...

دانلود موزیک درخواستی

,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران به نام فقط باش,    حامد برادران فقط باش ریمیکس,    دانلود اهنگ mp3 حامد برادران فقط باش ریمیکس,    دانلود

حسین بازدید : 17 جمعه 18 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران به نام فقط باش
,    حامد برادران فقط باش ریمیکس
,    دانلود اهنگ mp3 حامد برادران فقط باش ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران رفتی از پیشم
,    آهنگ mp3 حامد برادران فقط باش ریمیکس
,    اهنگ mp3 جدید حامد برادران رفتی از پیشم
,    حامد برادران عاشقت میشم
,    دانلود آهنگ mp3 حامد برادران دوست دارم
,    دانلود آهنگ mp3 جدید حامد برادران رفتی از پیشم
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

 

عشقم باش و فقط باش و فقط باش و بگو میمونم به تو دل دادمو دل دادی و من میدونم
♫♫♫
عشقم باش و فقط باش و فقط باش و بگو میمونم به تو دل دادمو دل دادی و من میدونم
♫♫♫
عاشقت میشم روزی صد دفعه جوری که هیچ کس عاشقت نشه قول میدم از من کسی عاشق تر نیست
♫♫♫
عاشقت میشم تا هر جا بخوایی میلرزه قلبم تا پیشم بیایی قول میدم از من کسی عاشق تر نیست
♫♫♫
بیا قلبم واست هر چی داریم وسط تویی عاشق تر یا من
♫♫♫
به چیزی فکر نکن به دلت بد نده بیا هر چی شد با من
♫♫♫
بیا قلبم واست هر چی داریم وسط تویی عاشق تر یا من
♫♫♫
به چیزی فکر نکن به دلت بد نده بیا هر چی شد با من
♫♫♫
عاشقت میشم روزی صد دفعه جوری که هیچ کس عاشقت نشه قول میدم از من کسی عاشق تر نیست
♫♫♫
عاشقت میشم تا هر جا بخوایی میلرزه قلبم تا پیشم بیایی قول میدم از من کسی عاشق تر نیست
♫♫♫
عشقم باش و فقط باش و فقط باش و بگو میمونم به تو دل دادمو دل دادی و من میدونم
♫♫♫
عشقم باش و فقط باش و فقط باش و بگو میمونم به تو دل دادمو دل دادی و من میدونم

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 حامد برادران به نام فقط باش حامد برادران فقط باش ریمیکس دانلود اهنگ mp3 حامد برادران فقط باش ریمیکس دانلود آهنگ mp3 حامد برادران رفتی از پیشم آهنگ mp3 حامد برادران فقط باش ریمیکس اهنگ mp3 جدید حامد برادران رفتی از پیشم حامد برادران عاشقت میشم دانلود آهنگ mp3 حامد برادران دوست دارم دانلود آهنگ mp3 جدید حامد برادران رفتی از پیشم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو